zondag 16 mei 2010

2010-05-16 Sepiarazzi

Sepiarazzi.
16 mei 2010. Na het slechte zicht van de vorige duik tijd voor een ander plan. De kentering zou zijn om 10.35 laag water Vlissingen. Normaal gaan we ongeveer 90 minuten hiervoor te water. Aangezien het springtij was en mijn slechte ervaringen van donderdag ben ik 45 minuten voor LW Vlissingen te water gegaan, perfect! Goed zicht en bijna geen stroom, alleen op het einde van de duik na ­± 40 minuten begon de vloedstroom echt door te zetten. Weer had ik mijn camera bij. 1 Sepia kwam ik tegen maar deze vluchtte alsof hij een beroemdheid was die stiekeme dingen doet en ik een paparazzi die dringend geld nodig had! Een paar sepiatenten waren versierd met pijlinktvis eieren, nog geen sepia-eieren.

Ik kwam nog wel een fotogenieke heremietkreeft en een pitvis met paaikleed tegen. Leuke duik met goed zicht maar het water mag nog wel wat warmer worden.

Jaro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten