dinsdag 14 mei 2013

2013-04-30 en 2013-05-05 De eerste foto's voor het blog

2013-04-30 en 2013-05-05 De eerste foto's voor het blog.

En hier zijn ze dan mijn eerste foto's van onder water met mijn nieuwe flitser. Kleur kan nog beter maar de scherpte is er. Het valt dan ook niet mee met wat je allemaal extra bij je hebt. Ik had redelijke ruzie om alles onder controle te houden.

 
De eerste foto is van een heremietkreeft en is genomen bij Zoutelande (Reddingspost Zoutelande nr 87). Dit was onder rustige omstandigheden en op een diepte van 5 meter.  
 
 
Op de terug weg vonden we op zee nog 2 ballonnen van de inmiddels omstreden "ballonnen oplaten" op koninginnendag / kroningsdag / koningsdag. Helaas ze zijn niet ver gekomen. Van Westkapelle naar....... (Tussen Zoutelande en Dishoek).
 
 
De tweede duik waar ik mijn camera bij had was op Dishoek ( Dishoekstrand nr 90 ). Deze foto is van een hoofdkrab genomen op de kleirichel. Op een diepte van 7 meter met een matig zicht. Word vervolgt.
 
DD Astrid

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten